Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

Πρετεντέρης: Με μισούν χιλιάδες Ελληνες. Δεν ξέρω για ποιο λόγο, αλλά με μισούν!..


« – Ο αείμνηστος Λαμπράκης όταν μου επιτέθηκαν για πρώτη φορά πριν από χρόνια μου είπε «Γιάννη, όταν μια νοικοκυρά σου πετάξει βρομόνερα στο δρόμο, δεν κάθεσαι να τσακωθείς. Πας σπίτι να πλυθείς.»

- Με μισούν χιλιάδες Ελληνες. Δεν ξέρω για ποιο λόγο, αλλά με μισούν!..

- Δεν ξέρω αν θα πάω για καφέ στην πλατεία Εξαρχείων, δεν θα το κάνω μάλλον…

- Εχω ασφάλεια, δεν την παίρνω πάντα όμως μαζί μου. Πάω ελεύθερα σινεμά, για φαγητό. Δεν σκέφτομαι το φόβο. Η λογική του διαδικτύου, των απειλών, δεν θα περάσει.»

Αυτές είναι μερικές από τις διαπιστώσεις του Γιάννη Πρετεντέρη, του δημοσιογράφου των Ψυχάρη
και Μπόμπολα που με αφελές θράσος ισχυρίζεται πως δεν γνωρίζει για ποιο λόγο τον μισούν χιλιάδες άν όχι εκατομμυρια Ελληνες…

Ο Πρετεντέρης παρά το ότι επικρίνει το διαδίκτυο επιλέγει να δώσει συνέντευξη σε διαδικτυακό μέσο και συγκεκριμένα στο σάιτ iefimerida.gr

Mεγάλη πλάκα έχει όταν ο ορθολογιστής δημοσιογράφος αναφέρει ότι έχει μετανιώσει για το.. μνημόνιο. «Ισως θα έπρεπε κάποια πράγματα να τα πω» αναφέρει δήθεν μεταμελημένος παίζοντας για άλλη μια φορά με τα νεύρα και τη νοημοσύνη μας…

Ο Πρετεντέρης λέει ακόμη στη συνέντευξή του πως δεν έχει δεχθεί καμία παρέμβαση στο δημοσιογραφικό του έργο και υπερηφανευεται ότι ο Ψυχάρης δεν του έχει «πειράξει» ποτέ κανένα κείμενο. Και γιατί να το κάνει άλλωστε αφού ο αρθρογράφος έχει την ικανότητα και την ιδιότητα να είναι συνεχώς μέσα στο μυαλό του Ψυχάρη (και του κάθε Ψυχάρη) και να γράφει πριν από αυτόν για αυτόν.

Μάλιστα ο Πρετεντέρης που είναι περήφανος γι΄αυτήν του την ικανότητα, αποκαλύπτεται και αποκαλύπτει τις πρωινές συνήθειες του αφεντικού του ΔΟΛ: «Η στήλη μου στα Νέα και πριν στο Βήμα δεν έχει αλλάξει ποτέ. Ο Σταύρος Ψυχάρης μου λέει «προτιμώ να την διαβάζω το πρωί με τον καφέ μου δεν έχω λόγο να την διαβάσω πριν»». Ακριβώς φίλτατε, δεν έχει κανέναν λόγο. Σε εμπιστεύεται απόλυτα…
 http://www.aniwthoi.net/2013/01/blog-post_9969.html
  ΚΑΝΟΝΤΑΣ ...Like.... ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΣ ΣΑΣ...ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ.....ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ......ΔΙΑΔΩΣΤΕ.....