Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2013

Δήλωση σοκ Ελληνίδας ηθοποιού : «Ζω σ΄ ένα δωμάτιο και δεν έχω ούτε σταθερό τηλέφωνο»

4c8cff5f18fa19d19376 Δήλωση σοκ Ελληνίδας ηθοποιού : «Ζω σ΄ ένα δωμάτιο και δεν έχω ούτε σταθερό τηλέφωνο» 

Χαμηλών τόνων, αλλά τεραστίων δυνατοτήτων ηθοποιός. Απίστευτα ταλαντούχα αλλά και πλούσια στη ψυχή! Μόνο στη ψυχή γιατί η ίδια ζει κάτω από άθλιες συνθήκες! …


Η Μαρία Πρωτόπαπα μπορεί φέτος να παίζει στο θέατρο όμως η δουλειά που τόσο λατρεύει και υπηρετεί με πάθος και ανιδιοτέλεια δεν μπορεί να της προσφέρει ούτε καν μια κανονική ζωή.
Τι κι αν έκανε θραύση πριν από λίγα χρόνια με το μονόλογο «Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α.» και φέτος πρωταγωνιστεί στο δράμα του Ευγένιου Ο’Νιλ «Το πένθος ταιριάζει στην Ηλέκτρα» στο Εθνικό;
Η δήλωση που έκανε στο περιοδικό Αθηνόραμα σοκάρει: «Εδώ κι ένα χρόνο έχω μετακομίσει σε ένα
μικρό διαμέρισμα-ένα δωμάτιο είναι όλο κι όλο-στον Χολαργό. Δεν έχω ούτε καν σταθερό τηλέφωνο. Κάνω ξανά… φοιτητική ζωή. Φοβάμαι μη φτωχύνω κι άλλο κι έτσι αποφάσισα να περιορίσω όσο γίνεται τα έξοδά μου. Πέρυσι εργάστηκα σχεδόν όλη τη χρονιά και πληρώθηκα μόνο για τους τρεις μήνες. Είμαι συνηθισμένη να βρίσκομαι «στον αέρα». Έτσι είναι το επάγγελμα του ηθοποιού: δουλεύεις τζάμπα
 http://troktiko.eu/2013/02/%CE%B4%CE%AE%CE%BB%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%83%CE%BF%CE%BA-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%AF%CE%B4%CE%B1%CF%82-%CE%B7%CE%B8%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CF%8D-%CE%B6%CF%89-%CF%83%CE%84-%CE%AD/
  ΚΑΝΟΝΤΑΣ ...Like.... ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΣ ΣΑΣ...ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ.....ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ......ΔΙΑΔΩΣΤΕ.....