Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΝΙΚΟ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ....ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΣΤΟΝ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ (ΤΟ ''ΣΤΡΙΜΩΓΜΑ'')


Άδωνις: Όποιος υπόσχεται κοινωνική πολιτική λέει ψέματα
«Δεν έχω κάνει καμία πολιτική μετακίνηση. Ήμουν πάντα δεξιός και με το μνημόνιο. Μου αρέσει να λέω την αλήθεια και όχι παραμύθια. Εναλλακτική οδός εκτός μνημονίου δεν υπάρχει», είπε στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου, στον Real fm, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Άδωνις Γεωργιάδης.
«Αυτοί που πουλάνε αντιμνημόνιο ας πάνε να βρουν τα λεφτά αλλού, κανένας δεν πρόκειται να μας πάρει τον ορυκτό μας πλούτο και όλα τα άλλα που λέγονται. Όποιος υπόσχεται κοινωνική πολιτική σήμερα, λέει ψέματα. Πολύ καλά τα λέει ο υπουργός Οικονομικών κ. Στουρνάρας» συμπλήρωσε.
Για τις παραδοχές του ΔΝΤ ότι απέτυχαν τα μέτρα στην Ελλάδα, ο κ. Γεωργιάδης, είπε ότι η διαπραγμάτευση είναι διαρκής και οι αστοχίες διορθώνονται.
Αναφερόμενος στην κ. Ζωή Κωνσταντοπούλου είπε: «Η δήλωσή μου για την κυρία Ζωή Κωνσταντοπούλου ήταν χιουμοριστική, το σχόλιο για τη ζωή της κ. Κωνσταντοπούλου ήταν παραπολιτικό σχόλιο, ήταν ανοησία. Έχω δεχθεί τέτοια άπειρα τέτοια σχόλια».
Ακούστε το ηχητικό: 
http://www.enikos.gr/politics/118033,Adwnis:_Opoios_yposxetai_koinwnikh_polit.html

 http://forza-grecia.pblogs.gr/2013/02/akoyste-thn-synentefxh-gewrgiadh-ston-hatzhnikolaoy-to-strimwgma.html
  ΚΑΝΟΝΤΑΣ ...Like.... ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΣ ΣΑΣ...ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ.....ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ......ΔΙΑΔΩΣΤΕ.....