Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

«Είμαι αθώα, με χαπάκωνε ο Αφγανός», δηλώνει από το κελί της η συμπρωταγωνίστρια της Ντούβλη

eimai athoa me xapakone o afganos dilonei apo to keli tis i symprotagonistria tis ntouvli 1 315x236 250x180 «Είμαι αθώα, με χαπάκωνε ο Αφγανός», δηλώνει από το κελί της η συμπρωταγωνίστρια της Ντούβλη 

Την δική της εκδοχή για την απόπειρα ανθρωποκτονίας σε βάρος του πρώην συντρόφου της -για την οποία καταδικάστηκε σε ποινή κάθειρξης 10 ετών και 7 μηνών- έδωσε η Βίβιαν Ιωακείμ μιλώντας σε εβδομαδιαία εφημερίδα μέσα από το κελί της στις φυλακές Ελαιώνα Θηβών.


«Είμαι αθώα και θα προσπαθήσω να αποδείξω την αθωότητά μου στο Εφετείο. Ό,τι έγινε, έγινε και θα φανεί η αλήθεια! Περιμένω εκείνη την ώρα. Πρέπει να μάθει ο κόσμος ότι δεν ήταν τίποτα προσχεδιασμένο, τίποτα οργανωμένο! Ήταν απλώς μια κακιά, μια πολύ κακιά στιγμή». Αυτό δήλωσε η Βίβιαν Ιωακείμ (σ.σ. το κανονικό όνομα της οποίας είναι Παρασκευή Τρύπα) στην εφημερίδα News.
Προσθέτοντας πως την έμπλεξε ένα Αφγανός που ήταν ερωτευμένος μαζί της «Ένα βράδυ είχα πάει στο σπίτι του πρώην μου και βγαίνοντας τον πήρα τηλέφωνο να δω που είναι (ο Αφγανός) γιατί με
παρακολουθούσε και φοβόμουν. Πριν το σηκώσει, ακούω να λέει από πίσω ο πρώην μου: “Πρόσεχε ένας τύπος με μαχαίρι’. Δεν πρόλαβα να αντιδράσω, γιατί ήμουν υπό την επήρεια χαπιών. Τα οποία και μου έδινε για να είμαι ήρεμη».
Στα πλαίσια της ίδιας συνέντευξης γίνεται αναφορά στην δραματική παιδική ηλικία της 23χρονης Πατρινιάς (σ.σ. ο πατέρας της έφυγε όταν ήταν δυο χρονών). Καθώς επίσης στις δυο προηγούμενες συλλήψεις της, τις σπουδές της στη Σχολή μοντέλων της Κρίστι Κρανά όταν ήταν 16 χρονών και την συνεργασία της με την Ακαδημία Μοντέλων του Γιώργου Κουτούλια. Όλα αυτά πριν καταλήξει -κατά λάθος- συμπρωταγωνίστρια της Μαριάννας Ντούβλη στην ερωτική ταινία Sex in the city of Athens.
Πηγή: iefimerida
 http://troktiko.eu/2013/02/%CE%B5%CE%AF%CE%BC%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CE%B8%CF%8E%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-%CF%87%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BA%CF%89%CE%BD%CE%B5-%CE%BF-%CE%B1%CF%86%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CF%82-%CE%B4%CE%B7%CE%BB/
  ΚΑΝΟΝΤΑΣ ...Like.... ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΣ ΣΑΣ...ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ.....ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ......ΔΙΑΔΩΣΤΕ.....