Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

Η Ευανθία δημιουργεί από τη «σαβούρα» μας.. Γνωρίστε τη δουλειά της…


46128 300x225 Η Ευανθία δημιουργεί από τη σαβούρα μας.. Γνωρίστε τη δουλειά της.... 

Την Ευανθία δε τη γνωρίζουμε προσωπικά, τη γνωρίσαμε μέσω των κοινωνικών δικτύων & του internet όπου προβάλλει τις δημιουργίες της…


Η Ευανθία ασχολείται με την ανακυκλώσιμη τέχνη & κρίνοντας από τις φωτογραφίες που είδαμε είναι πολύ καλή σε αυτό….
Έτσι της ζητήσαμε να μας γράψει λίγα λόγια για εκείνη για να την γνωρίσετε και εσείς:
«Πάντα έβρισκα εκνευριστικό το πόσο χαρτί και γενικότερα φυσικούς πόρους σπαταλάμε…καλή η πληροφόρηση, καλή η διαφήμιση αλλά πάντα με ενοχλούσε το πόσο βραχύβια είναι η χρήση των διαφημιστικών φυλλαδίων.
Απο το 2009 λοιπόν αποφάσισα να βάλω τις ανησυχίες μου σε ησυχία επιτέλους, και βγήκα προς αναζήτηση τρόπων που θα μου επέτρεπαν να δημιουργήσω χρηστικά αντικείμενα απο »σαβούρα» , ή
απο σκουπίδια, ο καθένας χρησιμοποιεί τον όρο που τον εκφράζει καλύτερα, με ένα κόλημα στο χαρτί , σε οποιαδήποτε μορφή, διαφημιστικό έντυπο, χαρτόνι απο συσκευασίες , tetrapak κτλ.
Το κακό με την δημιουργικότητα είναι ότι με το που της ανοίγεις την πόρτα έρχεται η μια ιδέα μετα την άλλη, και έτσι ξεκίνησα να δουλεύω με ανακυκλώσιμα υλικά , αυτή την περίοδο εστιάζω σε χαρτί, τενεκεδάκια, υφάσματα που περισσέυουν απο διάφορες μοδίστρες, tetrapak, γυάλινα μπουκάλια και η λίστα μεγαλώνει μέρα με τη μέρα.
Εχω συλλέξει , επεξεργαστεί και διαχωρίσει πάνω απο 20 000 διαφημιστικά έντυπα, πλαστικά μπουκάλια, τενεκεδάκια, ρολά απο χαρτί τουαλέτας κρατώντας τα μακριά απο τις χωματερές και δίνοντας τους νέα χρήση μέσα απο τις κατασκευές μου. Βρίσκω μαγευτικό το πως μπορείς με λίγο χρόνο, εμπνευση και αγάπη να δώσεις νέα πνοή και χρήση σε κάτι που πριν θεωρείτο άχρηστο. Το να πέρνεις ενα παλιό κατάλογο ή τα διαφηστικά που έχουν λήξει και κανείς δεν θα τους έριχνε ένα δευτερο βλέφαρο, και να τα μετατρέψεις σε μια τσάντα, ενα βάζο, ένα καθρέπτη, μια φωτογραφοθήκη δίνοντας τους ξανά ζωή σου δίνει μια αίσθηση ολοκλήρωσης.
Προσπαθώντας να προωθήσω την τέχνη αυτή εντός και εκτός συνόρων λοιπόν επιχειρώ το πρώτο crowdfunding project μου, όπου κυριολεκτικά ισχυει το ““Η ισχύς εν τη ενώσει» , στην Ελλάδα η ανακυκλώσιμη τέχνη έχει ακόμη πολύ δρόμο μπροστά της , ο στόχος μου μέσα απο αυτό το εγχείρημα να μπορέσω να προωθήσω την έννοια και τα προιόντα της ανακυκλώσιμης τέχνης και να διοργανώσω δωρεάν σεμινάρια με τις τεχνικές που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να επαναχρησιμοποιήσουμε τη »σαβούρα» μας.
Ετσι θα είμαστε σε θέση να μειώσουμε τον όγκο των σκουπιδιών που καταλήγει στις χωματερές, θα ελευθερώσουμε τη δημιουργικότητα μας, θα εξελίξουμε την οικολογική μας συνείδηση και θα δημιουργήσουμε μοναδικά, πανέμορφα χρηστικά αντικείμενα.
Μέσα απο το Indiegogo παρουσιάζω τη δουλειά μου , έστω κάποιες απο τις κατασκευές μου, όσοι επιθυμούν να υποστηρίξουν τις προσπάθειες μου, μπορούν να το κάνουν συνεισφέροντας σε αυτή την εκστρατεία, ανάλογα με το πόσο της συνεισφοράς, είναι και η ανταμοιβή που πέρνει ο κάθε σπονσορας , όπου ανταμοιβή είναι πάντα μια απο τις κατασκευές μου.
Παρακαλούμε να εξετάσετε την προοπτική υποστήριξης αυτής της οικολογική προσπάθειας,για να εξελιχθεί σε βιώσιμη ενασχόληση. Η συμβολή σας όχι μόνο θα σας ανταμειψει με μοναδικά αντικείμενα, αλλά θα κοιμάστε καλύτερα γνωρίζοντας ότι όλοι μαζί προσπαθούμε να βρούμε λύσεις στο αυξανόμενο προβλήματα διαχείρησης των πόρων του πλανήτη μας , και ξεκινάμε απο το σπίτι μας. Γιατί αν δεν κάνουμε κάτι τώρα , πότε θα το κάνουμε ?.
Μπορείτε να δείτε δείγματα δουλειάς στο προφιλ μου στο fb http://www.facebook.com/evita.evita.1238/photos_albums
αλλά και στο group μου http://www.facebook.com/groups/113473438807510/
  http://troktiko.eu/2013/02/i-evanthia-dimiourgei-apo-ti-savoura-mas/
  ΚΑΝΟΝΤΑΣ ...Like.... ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΣ ΣΑΣ...ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ.....ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ......ΔΙΑΔΩΣΤΕ.....