Προϊόντα δεύτερης κατηγορίας σχεδιάζουν να προωθήσουν στην Ελλάδα
πολυεθνικές επιχειρήσεις, λόγω της παρατεταμένης κρίσης και της μείωσης
της καταναλωτικής δυνατότητας των Ελλήνων, σύμφωνα με την «Καθημερινή
της Κυριακής»…
Μεγάλοι όμιλοι κατατάσσουν την Ελλάδα στην δεύτερη κατηγορία προορισμών για τα προϊόντα τους, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό που δέχονται από παράλληλες εισαγωγές. Συνεπώς, στα ράφια των ελληνικών καταστημάτων καταλήγουν φθηνότερα μεν προϊόντα, τα οποία ωστόσο είναι και χαμηλότερης ποιότητας, σύμφωνα με το δημοσίευμα.
Χονδρεμπορικές εταιρείες, που διαθέτουν και δίκτυο καταστημάτων λιανικής, προμηθεύονται επώνυμα προϊόντα γνωστών πολυεθνικών ομίλων από άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κυρίως τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και την Ιταλία, καθότι η προμήθεια από αυτές τις χώρες γίνεται σε χαμηλότερη τιμή σε σχέση με την αγορά στην Ελλάδα.
Στη συνέχεια, τα χονδρεμπορικά δίκτυα προωθούν τα εν λόγω υποδεέστερα προϊόντα στην ελληνικά αγορά, παρουσιάζοντάς τα ως φθηνότερα συγκριτικά με τα ανταγωνιστικά αγαθά.
Σύμφωνα με την «Κ», τα προϊόντα αυτά έχουν μεν την ίδια γενική ονομασία αλλά δεν είναι τα ίδια. Είναι προϊόντα προηγούμενης γενιάς και όχι τελευταίας τεχνολογίας, και έχουν κατασκευαστεί για χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, διότι είναι φθηνότερα και ανταποκρίνονται περισσότερο στην αγοραστική δύναμη των χωρών αυτών.
Διακρίσεις στο βωμό του κέρδους…
http://troktiko.eu/2013/04/pro-onta-b-dialogis-stelnoun-oi-poluethnikes-sthn-ellada/
Μεγάλοι όμιλοι κατατάσσουν την Ελλάδα στην δεύτερη κατηγορία προορισμών για τα προϊόντα τους, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τον ανταγωνισμό που δέχονται από παράλληλες εισαγωγές. Συνεπώς, στα ράφια των ελληνικών καταστημάτων καταλήγουν φθηνότερα μεν προϊόντα, τα οποία ωστόσο είναι και χαμηλότερης ποιότητας, σύμφωνα με το δημοσίευμα.
Χονδρεμπορικές εταιρείες, που διαθέτουν και δίκτυο καταστημάτων λιανικής, προμηθεύονται επώνυμα προϊόντα γνωστών πολυεθνικών ομίλων από άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κυρίως τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και την Ιταλία, καθότι η προμήθεια από αυτές τις χώρες γίνεται σε χαμηλότερη τιμή σε σχέση με την αγορά στην Ελλάδα.
Στη συνέχεια, τα χονδρεμπορικά δίκτυα προωθούν τα εν λόγω υποδεέστερα προϊόντα στην ελληνικά αγορά, παρουσιάζοντάς τα ως φθηνότερα συγκριτικά με τα ανταγωνιστικά αγαθά.
Σύμφωνα με την «Κ», τα προϊόντα αυτά έχουν μεν την ίδια γενική ονομασία αλλά δεν είναι τα ίδια. Είναι προϊόντα προηγούμενης γενιάς και όχι τελευταίας τεχνολογίας, και έχουν κατασκευαστεί για χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, διότι είναι φθηνότερα και ανταποκρίνονται περισσότερο στην αγοραστική δύναμη των χωρών αυτών.
Διακρίσεις στο βωμό του κέρδους…
http://troktiko.eu/2013/04/pro-onta-b-dialogis-stelnoun-oi-poluethnikes-sthn-ellada/
ΚΑΝΟΝΤΑΣ ...Like.... ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΣ ΣΑΣ...ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ.....ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ......ΔΙΑΔΩΣΤΕ.....