Αυτό προκύπτει από τακτική έκθεση του ΟΟΣΑ, στην οποία συμμετείχαν περίπου 510.000 μαθητές,
ηλικίας από 15 έως 16 ετών, από τα 34 κράτη- μέλη του ΟΟΣΑ, καθώς και από 31 χώρες-εταίρους.
Στη μελέτη PISA του ΟΟΣΑ καταγράφεται ότι η ΕΕ στο σύνολο, υστερεί σημαντικά όσον αφορά στα μαθηματικά, αλλά η εικόνα είναι πιο ενθαρρυντική όσον αφορά στις φυσικές επιστήμες και την κατανόηση κειμένου.
Στην Ελλάδα, το επίπεδο απόδοσης των μαθητών της χώρας έπεσε 17 θέσεις. Το ποσοστό των 15χρονων Ελλήνων μαθητών με χαμηλές επιδόσεις στην κατανόηση κειμένου, τα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες αυξήθηκε δραματικά μέσα σε τρία χρόνια. Το ποσοστό των Ελλήνων μαθητών με χαμηλές επιδόσεις είναι υψηλότερο από τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στα τρία γνωστικά αντικείμενα και ειδικά στην ανάγνωση.
Την ώρα που οι Ελλάδα, Ουγγαρία, Σλοβακία, Φινλανδία και Σουηδία παρουσιάζουν αύξηση των χαμηλών μαθητικών επιδόσεων, δέκα κράτη μέλη (Βουλγαρία, Τσεχία, Γερμανία, Εσθονία, Ιρλανδία, Ουγγαρία, Λετονία, Αυστρία, Πολωνία και Ρουμανία) έχουν επιτύχει σημαντική πρόοδο στη μείωση αυτού του ποσοστού.
Η ΕΕ έχει καλύτερες επιδόσεις από τις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά και οι δύο υστερούν σε σχέση με την Ιαπωνία.
Ο στόχος αυτών των μετρήσεων του ΟΟΣΑ είναι το ποσοστό των ατόμων με χαμηλές επιδόσεις και στις τρεις δεξιότητες να μειωθεί κάτω από το 15%, ως το 2020. Η συγκεκριμένη ανάλυση του ΟΟΣΑ τονίζει ότι οι πολιτικές, για να είναι αποτελεσματικές, πρέπει να εστιάζονται στη βελτίωση της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Τα κορίτσια 15 ετών έχουν κατά μέσον όρο καλύτερες επιδόσεις από τα αγόρια και το ποσοστό των αγοριών με χαμηλές επιδόσεις αυξάνεται πολύ ταχύτερα.
Το ποσοστό των παιδιών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην κατανόηση των Μαθηματικών είναι υπερδιπλάσιο στην Ελλάδα μεταξύ όσων δεν πήγαν νηπιαγωγείο και παιδικό σταθμό.
http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2014/01/blog-post_2748.html
ΚΑΝΟΝΤΑΣ ...Like.... ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΣ ΣΑΣ...ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ.....ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ......ΔΙΑΔΩΣΤΕ.....