Τρίτη 24 Μαΐου 2011

ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ ΚΑΙ ΞΕΠΟΥΛΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ!!!

Την άμεση έναρξη των διαδικασιών για την πώληση συμμετοχών του δημοσίου σε Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο ΟΤΕ, ΟΛΠ, ΟΛΘ και ΕΥΑΘ αποφάσισε το υπουργικό συμβούλιο ενώ προκειμένου να πουληθούν όλα όσο το δυνατόν γρηγορότερα αποφασίστηκε η δημιουργία Ταμείου Δημόσιας Περιουσίας με ειδικά χαρτοφυλάκια για την κινητή και ακίνητη περιουσία.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιώργος Πεταλωτής ανέφερε πως συνολικά για το 2011 θα ληφθούν πρόσθετα μέτρα άνω των 6 δισ. ευρώ, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος για μείωση του ελλείμματος στο 7,5%.
Οι παρεμβάσεις που θα προβλέπει το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα για τα έτη 2012-2015 θα είναι ύψους περίπου 22 δισ. ευρώ.
Τα εξειδικευμένα μέτρα τόσο για το 2011 όσο και τα μέτρα στο πλαίσιο του μεσοπρόθεσμου προγράμματος, που στοχεύουν στη μείωση του ελλείμματος κοντά στο 1% του ΑΠΕ έως το 2015, θα ανακοινωθούν μετά την αξιολόγηση του προγράμματος της τρόικας που είναι ήδη σε εξέλιξη καθώς και αφού ακολουθήσουν διαβουλεύσεις με τα άλλα κόμματα.
(Ευτυχώς που το χρηματιστήριο βρίσκεται σε νέα χαμηλά 15 ετών και η κυβέρνηση θα πετύχει εξαιρετικά τιμήματα για τους αγοραστές από την πώληση της ελληνικής περιουσίας. Ακόμη καλύτερα, μάλιστα, που δεν προέβη στην πώληση όταν ανέλαβε την εξουσία και ο ΓΔ βρισκόταν κοντά στις 3000 μονάδες, γιατί τότε οι αγοραστές θα επιβαρύνονταν πολύ, περισσότερο από 100% απ' ότι σήμερα.)

xrimanews.gr