Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

ΠΡΟΣΟΧΗ ..ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ ....ΠΡΟΣΟΧΗ

Μικροένταση στο Σύνταγμα μεταξύ διαδηλωτών

Έληξε με την επέμβαση των ψυχραιμότερων

Ομάδα πολιτών που βρίσκονται επί της λεωφόρου Αμαλίας, για να παρευρεθούν στην 21η συνεχή συγκέντρωση διαμαρτυρίας μπροστά από το κτίριο της Βουλής συμμετείχε σε συζήτηση για τις κινητοποιήσεις και όσα συμβαίνουν το τελευταίο διάστημα στη χώρα, η οποία όμως εξελίχτηκε σε πολιτική κουβέντα και προς στιγμήν δημιουργήθηκε ένταση με λεκτικούς διαπληκτισμούς και σπρωξίματα… λόγω πολιτικών πεποιθήσεων.

Με την επέμβαση των ψυχραιμότερων η μικροένταση λύθηκε, καθώς οι συγκεντρωμένοι δεν ήθελαν όπως δήλωσαν να «χαλάσει» το κλίμα, ειδικά μία ημέρα πριν τη μεγάλη κινητοποίηση που προετοιμάζεται για αύριο, με τον αποκλεισμό της Βουλής.








http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/185707/mikroedasi-sto-sudagma-metaxu-diadiloton/