ΕΛΛΗΝ - ΖHN
Τρίτη 14 Ιουνίου 2011
ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΤΙΠΟΤΑ! ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΕ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΜΑΣ!
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΕ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΜΑΣ ΤΗΝ 15.06.2011 ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΟΧΩΡΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΙΣΩ, ΔΕΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ, ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ.
.
Β.ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ
http://ksipnistere.blogspot.com/2011/06/blog-post_8802.html
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα