Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

ΤΙ ΗΘΕΛΕ ΣΤΗΝ ΕΥΠ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ...???ΜΥΡΙΖΕΙ ΜΠΑΡΟΥΤΙ..?????

Συνάντηση Παπανδρέου με τον αρχηγό της ΕΥΠ


Πριν γίνει δεκτός από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια στο Προεδρικό Μέγαρο, ο πρωθυπουργός συναντήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου τον αρχηγό της ΕΥΠ Κώστα Μπίκα.
 
http://www.newsbomb.gr/politikh/story/59629/synanthsh-papandreoy-me-ton-archhgo-ths-eyp