Παρά τον κίνδυνο να μας μπουζουριάσει η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος θα κάνουμε το έγκλημα να θυμίσουμε στον Παντελάκη ότι δεν έχουν περάσει 3 μήνες από τότε που ο ίδιος ζητούσε να καταγγείλουμε το μνημόνιο γιατί καταστρέφει τη χώρα!!!!
Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011
Παντελάκη αποφάσισε! Ή επαναδιαπραγμάτευση του μνημονίου ή καταγγελία του όπως έλεγες πριν την καρέκλα...
Παρά τον κίνδυνο να μας μπουζουριάσει η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος θα κάνουμε το έγκλημα να θυμίσουμε στον Παντελάκη ότι δεν έχουν περάσει 3 μήνες από τότε που ο ίδιος ζητούσε να καταγγείλουμε το μνημόνιο γιατί καταστρέφει τη χώρα!!!!