Το εξώδικο που έστειλαν 1.380 πολίτες του Ηρακλείου στους βουλευτές του νομού, ζητώντας τους να μην ψηφίσουν το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα, δεν ξέρω αν έχει αποτελέσματα ή αν απλά λειτουργεί επικοινωνιακά, πάντως παρακίνησε και άλλους ...αγανακτισμένους στην υπόλοιπη χώρα να κινηθούν σε αυτή την κατεύθυνση. Έτσι μετά τους Χανιώτες και τους κατοίκους της Πιερίας, μπήκαν στο χορό κάτοικοι από την Ηλεία και τα Δωδεκάνησα και πιθανότατα έπεται συνέχεια!
Τρεις βουλευτές του ΠΑΣΟΚ έλαβαν εξώδικο από 29 πολίτες των Χανίων που τους ζητούν να μην ψηφίσουν το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα, ακολουθώντας τους 1.380 πολίτες του Ηρακλείου που είχαν στείλει αντίστοιχο εξώδικο σε 8 άλλους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.
"Περιμένουμε από αυτούς που εκλέγουμε στο ελληνικό Κοινοβούλιο, να υπερασπιστούν τα συμφέροντα του ελληνικού λαού και όχι τα συμφέροντα των τραπεζιτών και του μεγάλου κεφαλαίου", επισήμαναν στο εξώδικο που απέστειλαν στους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, Σήφη Βαλυράκη, Ευτύχη Δαμιανάκη και Ευαγγέλια Κουρουπάκη, ενώ κοινοποιείται και στον βουλευτή Χρήστο Μαρκογιαννάκη.
"Ο Ελληνικός λαός θα αναζητήσει και θα τιμωρήσει τους υπαίτιους μιας κοινωνικής-εθνικής καταστροφής που μπορεί να αποβεί χειρότερη από αυτές του 1922 του 1974 ή ακόμη και του 2ου παγκοσμίου πολέμου", ανέφερε το εξώδικο των πολιτών του Ηρακελίου που παρέλαβαν οι εξής βουλευτές του ΠΑΣΟΚ: Βασίλειος Κεγκέρογλου, Γιάννης Μιχελογιαννάκη, Φραγκίσκος Παρασύρης, Μαρία Σκραφνάκη, Μανώλης Στρατάκης, Μανώλης Κεφαλογιάννης, Λευτέρης Αυγενάκης, Μιχάλης Κριτσωτάκης.
Τόσο οι Χανιώτες όσο και οι Ηρακλειώτες αναφέρουν και στα εξώδικά τους ότι, σε περίπτωση που οι βουλευτές ψηφίσουν το Μεσοπρόθεσμο, επιφυλάσσονται να ζητήσουν την ποινική τους δίωξη για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί εις βάρος των Ελλήνων πολιτών τα δικαιώματα των οποίων οι βουλευτές έχουν ορκιστεί πως θα προστατεύουν.
Απάντηση στο εξώδικο έδωσε με γραπτή της δήλωση η βουλευτής ΠΑΣΟΚ Χανίων Ευαγγελία Κουρουπάκη, επισημαίνοντας πως η πολιτική δεν ασκείται με εξώδικα και νομικίστικους όρους, ειδικά όταν πρόκειται για την σωτηρία της πατρίδας. Στην απάντηση της, η κ. Κουρουπάκη αναφέρει: Μετά από επικοινωνία που είχα με τον δικηγόρο Χανίων κ. Χατζημιχελάκη, ο οποίος είναι ένας από τους 30 υπογράφοντες την εξώδικο διαμαρτυρία, που με δικαστικό επιμελητή μου επεδόθη και αφού με διαβεβαίωσε ότι δεν βρισκόμαστε σε αντιπαράθεση-διαμάχη με κάποια οργανωμένη ομάδα πολιτών, αλλά απλά 30 φίλοι, μεταξύ τους Χανιώτες, θέλησαν να επιστήσουν την προσοχή στους κυβερνητικούς βουλευτές του νομού, τον ευχαριστώ ιδιαίτερα. Ακόμη, ευχαριστώ και τους υπόλοιπους 29 συμπολίτες μου για τις νομικές συμβουλές και πληροφορίες που μου δίνουν μέσω του εγγράφου. Δηλώνω δε, ότι παραμένω σταθερή στην άποψή μου, ότι η πολιτική δεν ασκείται με εξώδικα, νομικούς και νομικίστικους όρους, πολύ δε περισσότερο όταν πρόκειται για τη σωτηρία της πατρίδος.
Πηγή: cretalive.gr & axortagos.gr