Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

H ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ.....Απίστευτο! Νοσοκόμες έσπρωχναν το ασθενοφόρο

Απίστευτο! Νοσοκόμες έσπρωχναν το ασθενοφόρο
Απίστευτο! Νοσοκόμες έσπρωχναν το ασθενοφόρο
Μια εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις. Το περιστατικό συνέβη σε περιοχή της Βόρειας Εύβοιας. Μέσα στο ασθενοφόρο  που βλέπετε στη φωτογραφία, βρισκόταν ένας ασθενής που είχε υποστεί εγκεφαλικό.
Μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτων ετοιμάστηκαν αλλά όταν πήγαν να βάλουν εμπρός την μηχανή, το
όχημα είχε «κοκαλώσει».
Προσπάθησαν αρκετές φορές και στην τελική οι νοσοκόμες βγήκαν και άρχισαν να το σπρώχνουν για να λειτουργήσει ο κινητήρας. Το ασθενοφόρο τελικά ξεκίνησε και έτσι κατάφεραν να μεταβούν έγκαιρα στο νοσοκομείο της Χαλκίδας.

Πηγή: evianews.gr
 http://www.enikos.gr/society/134469,Apisteyto!_Nosokomes_esprwxnan_to_as8eno.html
  ΚΑΝΟΝΤΑΣ ...Like.... ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΣ ΣΑΣ...ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ.....ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ......ΔΙΑΔΩΣΤΕ.....