Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΟΝΑΔΩΝ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΟΝΑΔΩΝ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2011

Έτοιμη να προχωρήσει σε πωλήσεις μονάδων της δηλώνει η ΔΕΗ

XRIMANEWS.GRΚερδίζει έδαφος το σενάριο πώλησης μονάδων της ΔΕΗ αντί της μετοχοποίησης του 17%.

Την Πέμπτη, στην ετήσια γενική συνέλευση των μετόχων, το ενδιαφέρον μονοπώλησε η κόντρα της διοίκησης με την ΓΕΝΟΠ, με αφορμή τις τελευταίες απεργιακές κινητοποιήσεις.

Σε ό,τι αφορά τα σχέδια της κυβέρνησης για την αποκρατικοποίηση της Επιχείρησης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Αρθούρος Ζερβός, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, είπε ότι «ο μέτοχος [το Δημόσιο] δεν μας έχει ζητήσει να προχωρήσουμε με την πώληση εργοστασίων της ΔΕΗ. Αν μας