Την Πέμπτη, στην ετήσια γενική συνέλευση των μετόχων, το ενδιαφέρον μονοπώλησε η κόντρα της διοίκησης με την ΓΕΝΟΠ, με αφορμή τις τελευταίες απεργιακές κινητοποιήσεις.
Σε ό,τι αφορά τα σχέδια της κυβέρνησης για την αποκρατικοποίηση της Επιχείρησης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Αρθούρος Ζερβός, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, είπε ότι «ο μέτοχος [το Δημόσιο] δεν μας έχει ζητήσει να προχωρήσουμε με την πώληση εργοστασίων της ΔΕΗ. Αν μας