Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

Τι να κάνετε αν σας πιάσει ελεγκτής χωρίς εισιτήριο


Τι να κάνετε αν σας πιάσει ελεγκτής χωρίς εισιτήριο
Τι να κάνετε αν σας πιάσει ελεγκτής χωρίς εισιτήριο
Σήμερα το πρωί όπως πήγαινα στη δουλειά, συνάντησα ελεγκτές στο λεωφορείο. Η αλήθεια είναι πως μαζί μου ήταν πολύ ευγενικοί, δεν μπορώ να πω το αντίθετο αλλά καθώς έκαναν το καθιερωμένο έλεγχο εντόπισαν έναν μετανάστη χωρίς εισιτήριο.
Ξαφνικά παράτησαν όλους τους υπολοίπους επιβάτες και επικεντρώθηκαν σε αυτόν. Του μιλούσαν
απότομα, τον ειρωνεύονταν και αυτός όταν λίγο ύψωνε την φωνή γιατί ήταν 3 και αυτός ένας.. του έλεγαν ''Είσαι και τσαντισμένος..;'' ''Τώρα, τώρα θα έρθει η αστυνομία.'' Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν πως του έψαξαν τα πράγματα και αναρωτιόμουν με ποιο δικαίωμα γίνεται κάτι τέτοιο ενώ ακόμα δεν έχει όυτε καν έρθει η αστυνομία.
Σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε να χαρακτηρίσουμε όλο τον κλάδο, ούτε και να παροτρύουμε κανέναν να μπαίνει στο λεωφορείο χωρίς εισιτήριο και αυτό γιατί η λαθρεπιβίβαση μας ζημιώνει όλους... το μόνο που λέμε είναι πως οι ελεγκτές πρέπει να είναι περισσότερο ευγενικοί και διενεργούν τον έλεγχο με λεπτότητα όποιον και αν έχουν απένταντι τους, όπως άλλωστε γράφει και ο κώδικας δεοντολογίας τους.
Με αφορμή αυτό το περιστατικό, σας παραθέτουμε τι πρέπει να κάνετε αν σας πιάσει ελεγκτής χωρίς εισιτήριο:
1. Αν δεν θέλω να δώσω τα στοιχεία μου στους ελεγκτές, είναι νόμιμο δικαίωμα μου και δεν διαπράττω κανένα ποινικό αδίκημα
2. Οι ελεγκτές δεν έχουν δικαίωμα να με συλλάβουν.
3. Αν μου ζητήσει τα στοιχεία μου οποιοσδήποτε αστυνομικός (ακόμα και εκτός υπηρεσίας), τα δίνω γιατί είμαι υποχρεωμένος, προκειμένου να μην έχει δικαίωμα να με κρατήσει.
4.Δεν είμαι υποχρεωμένος να περιμένω την άφιξη της αστυνομίας.
5. Αν μου κλείσουν την πόρτα και μου περιορίσουν την έξοδο, καλώ αμέσως το 100, καταγγέλλοντας, ότι κρατούμαι παράνομα, χωρίς την θέληση μου και ζητάω την άμεση επέμβαση της αστυνομίας, γιατί διαπράττεται αυτόφωτο αδίκημα σε βάρος μου.
6. Ζητώ ονόματα και τηλέφωνα συνεπιβατών μου, για να έχω μάρτυρες.

 http://www.enikos.gr/society/204788,Ti_na_kanete_an_sas_piasei_elegkths_xwri.html
  ΚΑΝΟΝΤΑΣ ...Like.... ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΣ ΣΑΣ...ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ.....ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ......ΔΙΑΔΩΣΤΕ.....