Δευτέρα, 17 Μαρτίου 2014

Κίνδυνος μόνιμης τύφλωσης και εγκεφαλικού από τις ενέσεις μπότοξ




Κίνδυνος μόνιμης τύφλωσης και εγκεφαλικού από τις ενέσεις μπότοξ
Έκθεση-βόμβα που δημοσιεύθηκε πρόσφατα στην επιθεώρηση JAMA Ophthalmology υπέδειξε ότι οι πληρωτικές ουσίες μπορεί να οδηγήσουν σε προβλήματα όρασης.

Τώρα, έγκριτος Βρετανός χειρουργός δηλώνει ότι έχουν καταγραφεί τουλάχιστον 30 περιστατικά
απώλειας όρασης λόγω των ενέσεων και ότι οι ενέσεις μπορεί να προκαλέσουν ακόμη και εγκεφαλικό, αναφέρει το σχετικό άρθρο της Daily Mail.

Ο Δρ Julian De Silva από το Λονδίνο εξειδικεύεται στις αισθητικές επεμβάσεις στο πρόσωπο.

Πληρωτικές ουσίες (fillers) ονομάζονται οι ουσίες σε μορφή τζελ που χορηγούνται με ένεση κάτω από την επιδερμίδα ώστε να κάνουν το πρόσωπο πιο νεανικό και σφριγηλό. Από νομικής πλευράς, κατατάσσονται στα εμφυτεύματα και όχι στις φαρμακευτικές ουσίες κι έτσι υπόκεινται σε διαφορετικές ρυθμίσεις. Έτσι, δεν είναι απαγορευτικό να χορηγούνται από ανειδίκευτα άτομα.

Η λανθασμένη εφαρμογή ουσιών όπως η υγρή σιλικόνη μπορεί να οδηγήσει σε νέκρωση των ιστών, εάν για παράδειγμα η ένεση χορηγηθεί σε αρτηρία που διοχετεύει οξυγόνο στο μάτι. Το αποτέλεσμα μπορεί να είναι η μόνιμη απώλεια όρασης. Στη χειρότερη των περιπτώσεων, η ουσία μπορεί να εμποδίσει την παροχή οξυγόνου στον εγκέφαλο και ο ασθενής να πάθει εγκεφαλικό.

Ο Δρ De Silva υπογραμμίζει ότι οι ασθενείς θα πρέπει να είναι πλήρως ενημερωμένοι πριν προχωρήσουν σε οποιαδήποτε αισθητική επέμβαση. Θα πρέπει να γνωρίζουν ποια ουσία πρόκειται να χορηγηθεί και να εξασφαλίζουν ότι η επέμβαση πραγματοποιείται από εκπαιδευμένο ιατρικό προσωπικό.
  ΚΑΝΟΝΤΑΣ ...Like.... ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΣ ΣΑΣ...ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ.....ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ......ΔΙΑΔΩΣΤΕ.....